30 Nisan 2009 Perşembe

Kendin Yap DIY Akvaryum Projeleri 2

Projenin ismi : Diy Aka Plan


Kullanılan malzemeler ve maliyetleri :

1-)Strafor

2-)Capatect Flex fuga derz

3-)Capatec boya tüpü

4-)Havya, fırça, slikon.

5-)Maket bıçağı


Projenin yapım aşamaları :
Strafor plakaları istediğimiz boyutta ve kalınlığı elde edene kadar yan yana ve üst üste silikonla yapıştırdım. benim kulandığım strafor biraz ince ve yumuşaktı bu yüzden sadece havya kullanabildim. havya ile olukları açtım ve kaya görüntüsü vermeye çalıştım.

Daha sonra kapatect flex derzi macun kıvamında hazırlayıp bir kat beyaz renk kalın bir şekilde uyguladım uygularken fırçayı vurup çekerek biraz pürüzlü bir yüzey elde ettim. daha sonra (1gün) bu sefer biraz daha sıvı kıvamda renklendirciyi de ekleyip 2 katı uyguladım.

Renk pek uymadı ama tecrübe edindim mesela asla ince strafor kulanmayın istediğiniz kalınlığı tek bir katla elde etmek akvaryuma yerleştiritkenki esneme ce çatlama problemlerini azaltır. ayrıca maket bıcağı ile şekillendiribilen yüksek yogunluklu strafor da tercih etmek önemi ben böyle yapmadım ama keşke acele etmeyip böyle yapsaydım.
Ve işte Son Hali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder