30 Nisan 2009 Perşembe

Kendin Yap DIY Akvaryum Projeleri 3

Bende bir başkasından görerek biraz değişiğini yaptım. Balıklarım yumurta almaya başladılar ve egg thumber almam gerekti. Sorun şurdaki egg thumber her zaman her yerde bulunmuyor. İnternette satışı var ama en düşük fiyat 20 ytl ve buna kargoda eklenince 26 ytlyi geçiyor. Bu yaptığım ile arasında orjinal egg thumberın işlev açısından pek bir fark olduğunu sanmıyorum. Ben bunu 2 ytlye mal ettim ve sizlerle paylaşmak istedim. Belki yanlış birşeylerde yapmış olabilirim ve bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
Gerekli malzeme : 2 vantuz , 10 cm hava hortumu , 5cm sineklik ,2 plastik kelepçe , 1adet hava hortumu vanası ve kremşanti pompası.
2 kapağında içine oturacak şekilde sineklikten kesiyoruz ve yerleştiriyoruz, sebebi yumurtaların deliklerden kaçmaması. Kapakları kapattıktan sonra alt kısımdaki deliğe hava hortumunu sokup sabitledikten sonra hava hortumunun başına vanayı takıyoruz. Cama tutturmak için plastik kelepçeden vantuzumuzu geçirip egg thumberımızın üzerinde kelepçeyi sıkarak tam sabitledikten sonra kalan kelepçe uçlarını kesiyoruz , böylece bitmiş oluyor .:) Herkeze hayırlı olsun.Big%20smile (fotoğraf makinasının tarihi ayarlı değildir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder